مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 هفته یازدهم لیگ برتر/

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال با برتری پرسپولیس مقابل فجر سپاسی شیراز آغاز شد.
هفته یازدهم لیگ برتر با دیدار پرسپولیس و فجر سپاسی از ساعت 17:20 در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان علی دایی به پایان رسید. تک گل این بازی را سید مهدی سید صالحی در دقیقه 82 به ثمر رساند. 
در این دیدار تیم میزبان بازی بهتری را ارائه کرد اما در موقعیت سازی و گلزنی چندان موفق نبود و بیشتر زمان بازی در میانه میدان سپری شد.

پرسپولیس که در این بازی دو هافبک دفاعی خود را تغییر داده بود و زوج محمد نوری و مهرداد کفشگری برای نخستین بار کنار یکدیگر بازی می کردند، در میانه میدان چندان هماهنگ نشان نداد.

در دقیقه 13 روی ارسال ماهینی، محمدرضا خلعتبری با ضربه سر دروازه خلیل آزاد را تهدید کرد اما دروازه‌بان فجر که جاگیری مناسبی داشت این توپ را جمع کرد تا اولین موقعیت نسبتا جدی بازی، برای پرسپولیس رقم بخورد.

چند دقیقه بعد مهرداد کفشگری با یک شوت از پشت محوطه جریمه شانس خود را امتحان کرد که باز هم بی نتیجه بود.

در دقیقه 22 پرسپولیس به گل دست پیدا کرد اما این گل از سوی داور مردود اعلام شد. سید صالحی توپی که روی سرش ارسال کرده بود را به صورت چکشی زد و در ادامه این توپ به محمد نوری رسید. او هم با ضربه سر توپ را روانه دروازه کرد و در نهایت با برخورد به مدافعان فجر توپ وارد دروازه شد اما حضور نوری در منطقه آفساید باعث شد این گل مردود اعلام شود.

پرسپولیس با حرکت از سمت راست پیام صادقیان صاحب موقعیتی دیگر شد اما باز هم ضربه سر سید صالحی جایی در دروازه خلیل‌زاده نداشت.

اولین موقعیت خطرناک فجر سپاسی روی ارسالی محمد انصاری و ضربه معدنچی رقم خورد اما شوت معدنچی با اختلاف کمی از کنار دروازه نیلسون به بیرون رفت تا نیمه اول بدون گل خاتمه یابد.

 در نیمه دوم پرسپولیس اشتهای بیشتری برای رسیدن به دروازه حریف داشت و چندین بار نیز دروازه حریف را تهدید کرد. در دقیقه 70 این دیدار رضایی فرصت خوبی را برای گشودن دروازه حریف داشت که توپ وی را دروازه‌بان تیم فجرسپاسی دفع کرد.

پرسپولیس در دقیقه 82 روی یک ضد حمله به گل رسید. پیام صادقیان به خوبی در میانه میدان به حرکت درآمد و در یک حرکت انفرادی و با گذشتن از چند بازیکن فجرسپاسی شیراز، با یک پاس زیبا مهدی سیدصالحی را در شرایط تک به تک قرار داد و مهاجم پرسپولیس با یک بغل پای فنی حساب کار را یک بر صفر به سود پرسپولیس کرد.

در ادامه حملات دو تیم حاصلی نداشت تا بازی با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یابد و شاگردان دایی با 20 امتیاز تا پیش از برگزاری دیدارهای روز جمعه موقتا جایگزین سپاهان در رده دوم جدول شوند. فجر هم با 9 امتیاز چهاردهم است.

محمدرضا اکبریان داور مسابقه به محمد نوری، حسین ماهینی و سیدمهدی سیدصالحی از پرسپولیس و جلال الدین علی محمدی از فجر کارت زرد نشان داد.

در پایان دیدار سید مهدی سیدصالحی مهاجم سرخپوشان عنوان بهترین بازیکن و محمدصالح خلیل‌آزاد دروازه‌بان فجرسپاسی به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شدند.

سایر دیدارهای این هفته فردا برگزار می‌شود. استقلال نیز که باید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر اف سی سئول بازی برگشت را انجام بدهد در این هفته نیز در لیگ برتر بازی نمی‌کند.

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی( از دقیقه 77 حمید علی عسگر)، امید عالیشاه، حسین ماهینی، محمد نوری( از دقیقه 88 رضا حقیقی)، مهرداد کفشگری، پیام صادقیان، محمدرضا خلعتبری( از دقیقه 65 غلامرضا رضایی) و سیدمهدی سید صالحی

سرمربی: علی دایی

ترکیب فجرسپاسی:

محمد صالح خلیل آزاد، سعید قزل گچلی، محمد دانشگر، علیرضا جلیلی، محمد انصاری، مهرزاد معدنچی( از دقیقه 70 سیامک کوهنورد)، هادی ایمانی، جابر انصاری، حمید جوکار( 90- امین شجاعیان)، مسعود ریکی( از دقیقه 65 جلال الدین علی محمدی)، محمد حیدری

سرمربی: محمود یاوری

جدول رده بندی لیگ برتر ایران
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:پرسپولیس ، صعود ، رده ، دوم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com